Συχνές Ερωτήσεις
Πριν την αγορά
1. Τι είναι το καλάθι αγορών;
Είναι ό,τι ακριβώς είναι το καλάθι και στα κανονικά καταστήματα. Μπορείτε με το κουμπί Προσθήκη στο καλάθι να τοποθετήσετε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το αφαιρέσετε αν αλλάξετε γνώμη ή να αλλάξετε την ποσότητα προς αγορά. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το έχετε ψωνίσει. Ακολουθεί μια μικρή διαδικασία μέχρι να γίνει δικό σας. Έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο κοστίζει το καθένα ξεχωριστά και όλα μαζί.
2. Πότε θα παραλάβω τα προϊόντα της παραγγελίας μου;
Από τη μέρα που θα κάνετε την παραγγελία σας σε μια – δύο εργάσιμες μέρες.
3. Ποια είναι τα έξοδα αποστολής και πόσο κοστίζει η αντικαταβολή;
Ανεξαρτήτως όγκου και ποσότητας η μεταφορά κοστίζει 3 Ευρώ για όλη την Ελλάδα και η αντικαταβολή είναι 2 Ευρω.
4. Εξαντλημένο προϊόν, πότε θα είναι πάλι διαθέσιμο και με τι τιμή;
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε για το χρονικό διάστημα που το προϊόν θα είναι πάλι διαθέσιμο. Η εταιρεία δε δεσμεύεται ότι η τιμή του προϊόντος θα είναι η ίδια μετά την εκ νέου παραλαβή των προϊόντων.
5. Ο Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνεται στις τιμές;
Στις τιμές συμπεριλαμβάνεται ο νόμιμος ΦΠΑ 24%
6. Πώς μπορώ να παραγγείλω;
Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο Προσθήκη στο καλάθι στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό ‘καλάθι αγορών’ σας.
Εναλλακτικά μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο 2614 – 018428, Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9 το πρωί μέχρι τις 3 το μεσημερι ή στέλνοντας email στο info@oohlala.gr ή να εκτελέσετε την παραγγελία σας μέσω της σελίδας μας στο Facebook.
Μετά την αγορά
7 .Το προϊόν που παρέλαβα είναι σπασμένο.
Επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο στο 2614–018428, καθημερινές 9.00-14.30 για να αναφέρετε το πρόβλημα.
8. Το προϊόν που παρέλαβα είναι ελλαττωματικό.
Επικοινωνήστε με το τηλεφωνικό κέντρο στο 2614–018428, καθημερινές 9.00-14.30 για να αναφέρετε το πρόβλημα.
9. Διαδικασία επιστροφής προϊόντων
Διατηρείτε το δικαίωμα της υπαναχώρησης για επιστροφή του προϊόντος εντός 15 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του.Δείτε σχετικές πληροφορίες στη σελίδα “Πολιτική επιστροφών”.
10. Μπορώ να αλλάξω/τροποποιήσω/ακυρώσω την παραγγελία μου;
Μπορείτε να ακυρώσετε ή να τροποποιήσετε την παραγγελία σας καλώντας εγκαίρως στο 2614–018428.
11. Πώς να αλλάξω τα στοιχεία αποστολής;
Μπορείτε να αλλάξετε τα στοιχεία αποστολής της παραγγελίας σας καλώντας εγκαίρως στο 2614–018428.
Newsletter/Λογαριασμός
12. Πως θα λαμβάνω το newsletter και τις προσφορές του oohlala.gr;
Αρκεί να γραφτείτε με το email σας στο ειδικό πεδίο για newsletter. Αφού γραφτείτε, οποιαδήποτε στιγμή διατηρείτε το δικαίωμα να διαγραφείτε από τη λίστα newsletter.